dinsdag 26 november 2013

vinden



We vinden wat van elkaar, ik kijk naar jou, jij kijkt naar mij, samen kijken we naar elkaar. Ik vind dat vrouwen die lang zijn geen partner mogen hebben die kleiner is, behalve wanneer die partner een vrouw is. Ik vind dat je als man op mannen mag vallen, een relatie met ze aan mag gaan, zelfs trouwen en kinderen mag krijgen, maar zodra je met een pauwenpak op een boot staat te hossen, dan houdt het op. Vrouwen mogen best mannen zijn, mannen best vrouwen. Maar waarom moet je als man die vrouw wordt direct cup D, of meer hebben? Of als vrouw wanneer je man wordt direct een 26” cock. Nee we mogen het vinden, maar niet vinden dat het moet mogen. Nederland wordt meer en meer een vinex wijk met 2.5 gezin, labrador, Volvo en dubbele baan. Dubbel omdat alleen maar alleen is en je het dan niet redt.
            Wat ik alleen niet begrijp is dat er mensen zijn die zonder blikken of blozen ’s morgens de wekker uittikken, hun partner wakker kussen, allicht even tegen elkaar aan kruipen. Opstaan, de kinderen wekken, een ontbijtje op tafel creëren, zich douchen, de hond uitlaten, iedereen gedag zeggen, op de fiets stappen even bijkletsen met collega’s en vervolgens acht uur lang een gillend konijn gaan staan plukken. Dat begrijp ik niet. En dat ik dat niet begrijp heeft niets te maken met de afkomst, kleur, gezindte, geaardheid, politieke voorkeur, type auto, schoen, kleding….verzin het maar, niets. Ik begrijp gewoon niet dat je dat kan. Gelukkig zijn er meer die dat vinden. Maar het feit dat je dat vindt mag weer niet, is verboden, omdat het iets zegt over hoe jij denkt over die mensen.


Bonk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten